Ramphele is not to blame

The article, “Agang SA founder Mamphela Ramphele moves on” by Biénne Huisman (City Press, February 22 2015), contains some serious inaccuracies. In particular, I point to the claim that “The money owed to former staff members ranges from R10 000 to R30 000 for the months of July and August”.